Regulamin Harcerskiego Banku Mundurów

  1. Strona hbm.stoleczna.pl jest internetową witryną prowadzoną przez Chorągiew Stołeczną ZHP w celu ułatwienia wymiany mundurów pomiędzy harcerzami i zuchami z różnych środowisk. Bank jest pośrednikiem między zainteresowanymi. Dodatkowo bank stawia sobie za cel kreowanie wizerunku zucha/harcerza umundurowanego zgodnie z regulaminowym ZHP.
  2. Zamieszczone na stronie propozycje nie stanowią oferty handlowej.
  3. Składanie zapotrzebowania na mundur odbywa się za pośrednictwem ankiety [link],którą może wypełnić drużynowy, opiekun, zuch lub harcerz.
  4. Po przesłaniu ankiety z zamówieniem na konkretny rozmiar zainteresowany otrzymuje informację czy HBM ma na stanie potrzebny asortyment. W przypadku pozytywnej odpowiedzi należy wybrać się do siedziby Harcerskiego Banku Mundurów, która mieści się w siedzibie Chorągwi Stołecznej ZHP przy ulicy Piaskowej 4 w Warszawie i odebrać zamówienie.
  5. Osoby, które chcą oddać stary mundur w dobrym stanie mogą to zrobić w godzinach pracy HBM.
  6. Harcerski Bank Mundurów będzie czynny w czwartki w godzinach 18-20 po uprzednim umówieniu się za pośrednictwem adresu mailowego hbm@stoleczna.zhp.pl.
  7. Mundury oddawane do banku muszą być czyste (wyprane).
  8. Wszelkie pytania oraz sugestię prosimy kierować na mail Harcerskiego Banku Mundurów hbm@stoleczna.zhp.pl.